tisdag 3 augusti 2010

Dåligt

Jag är ganska dålig på att uppdatera...
Jag har faktiskt ganska mycket att tänka på för tillfället. Jag håller på att flytta och måste fixa massor av saker... mest tråkiga grejer som bredband osv.
I helgen har jag varit ledig i alla fall och jag har skrivit en del listor (jag gillar listor). Har lite bättre koll på läget nu tror jag.

Har egentligen bara suttit hemma hela helgen vilket känns hemskt eftersom jag så sällan är ledig på helger. Men jag har känt mig melankolisk och lite deppig. Igår tänkte jag ta mig i kragen lite i alla fall och åkte till Farsta för att växla in eurona jag fick av mormor när vi var där, det blev bara 850kr. Men det känns som att de pengarna och pengarna jag fick av pappa kommer räcka till allt jag behöver köpa till hemmet.
Var på IKEA idag med mamma+man och det var ju en upplevelse i sig. De går bananas när de är där, de vill liksom köpa allt... Men jag köpte en hel del bra och det blev billigare än jag trott. Nu har jag även bättre koll på vad jag mer ska införskaffa.
Det börjar arta sig!

Ska jobba 5 timmar i kväll också... känns inte lockande!

Tack och hej leverpastej

1 kommentar:

Petra sa...

Spännande, spännande :)
Du får lägga upp bilder sen så vi som inte kan komma på festen också får ta del av den!