onsdag 30 november 2011

Arkeologiska fynd

Hittade en skokartong på en garderob hemma.
I den fanns lite allt möjligt smått och gott, bla. denna fina serie.
Den syns inte så bra på bilden. Men visst ser det ut som att ett mycket begåvat förskolebarn har varit framme? Men om man tittar närmare ser man att texten är på engelska. Den här serien är ett praktexempel på den fantastiska undervisningen man fick på EUIT gymnasiet. Det är jag, Annbritt och Petra som ligger bakom detta mästerverk och när vi gjorde den var vi säkert typ 17 eller nått... begåvade flickor...haha


Hittade också lite klassfoton och ett passfoto.

Man kan ju knappt se att det är samma person. Den första bilden är från 1an och de andra 2 vet jag inte när de är tagna. Säkert i 9an eller nått? Mitt hår var sjukt rakt... måste vara för att jag brukade ha det uppsatt...

Kul att jag på första bilden sitter och håller upp en lapp med namn och personnr som nån sorts fånge.


Hittade också några sånger som Petra skrev i gymnasiet. Det är en rolig flicka det där...

2 kommentarer:

Pikku sa...

Nusse! Va söt du är!

Petra sa...

Vi var riktiga konstnärer!