fredag 19 november 2010

Idag är jag ledig.

Tvättar lite grann. Jag räknade precis hur länge sen det var jag tvättade sist... 19 dagar.
Det konstiga är att det nästan bara är underkläder, strumpor, lakan och handdukar.
Men det kanske inte är så märkligt när man tänker efter... jag har haft praktik hela tiden och på praktikdagarna använder jag mina egna kläder ca 3 timmar/dag. Inte konstigt att inget blir smutsigt.

Igår fick jag det glädjande beskedet att jag ska jobba på jullovet. Det blir typ 40 timmar och det bästa är att jag jobbar 13 timmar på nyårsdagen.. det är vad jag kallar ob!!
Det näst bästa är att jag fortfarande är ledig hela julhelgen.
Ååå jag längtar till jul!!! Maten, drickan (ok... jag erkänner att jag smygdricker julmust redan nu), myset, ledigheten! Det var så länge sen jag hade en riktig jul... förra året var fantastisk... men det var inte en riktig jul.

Inga kommentarer: