fredag 12 november 2010

Jul är kul

Kan det inte bli jul snart?!
Jag känner mig så bitter på det här.

Min nuvarande praktik är inte så himlans skoj.
Jag är sjukt osäker när det gäller barn och föräldrar. Barn kan lukta sig till rädsla...
Det man gör på min praktik är i stort sett att smörja in ungar med eksem eller psoriasis. Det är ju inte så svårt kan man tycka... men barn är knepiga och de gillar inte mig (det är ganska ofta ömsesidigt kan jag tillägga).
Jag är skitbra på att smörja in gamlingar... men detta är någonting helt annat...
Det enda som är bra är att jag får kortare dagar.

Jag vill att det ska bli jul NU!!!
Eller i alla fall december så att jag slipper praktiken. Jag orkar inte med det här nått mer.

+ att det finn en annan grej som jag nojjar över och som oroar mig sjukt mycket.

Inga kommentarer: