söndag 27 mars 2011

Jaha... då har min blogg plötsligt blivit omåttligt populär.
Man kan kanske säga att den är det nya svarta... eller nått...

Känns lite läskigt när folk jag inte känner läser min blogg... men vad ska man göra? Det finns ju på internet :)

I morrn ska jag tillbaka till praktiken och sen ska jag och Johanna på jobbintervju. Vi är fruktansvärt nervösa båda två. Känns så konstigt att gå tillsammans också, då blir det ju som någon sorts konstig tävling eller nått. Och alla vet ju vem av oss som gör det bästa första intrycket om man säger så... HA!

Nu ska jag kolla på sista delen av Stieg Larsson trilogin.
Puss

2 kommentarer:

Petra sa...

Haha men jag vill ju också ha hundratals läsare ;)

Pikku sa...

Haha! Vad menar du med bästa intrycket? Jag antar att du menar att det är jag ;)