onsdag 9 mars 2011

Total förvirring

Japp...
nu är den total.
Fick ett mycket märkligt meddelande i morse, mitt i allt.
Jag har nu svarat på det med en massa följdfrågor och förhoppningsvis klarnar det upp lite senare när jag får svar på dem.
Fast det är nästan omöjligt att inte fortsätta vara förvirrad. Jag är lite rädd också.
Om det som meddelandet handlade om händer vet jag inte vad jag ska göra. Jag kommer känna mig fruktansvärt obekväm. Å jag vet inte.

Jag kanske kan berätta senare vad allt det här handlar om...måste bara få lite klarhet i det själv först. Bra när folk bara bestämmer konstiga grejer utan att konsultera mig först....


Ps. Jag ska försöka komma på nått smart att skriva om till nästa inlägg så att Petra får lära sig nått vettigt.

1 kommentar:

Petra sa...

KOm igen!
Vad har du fått veta? Vem ska komma och bo hos dig? Och varför är du så förvirrad? Cliff-hangers är inget bra i bloggar!!