fredag 19 augusti 2011

Äntligen hemma!

Kom hem igår! Känns hur skönt som helst!
Var hemma hos mamma igår och fick massor av god mat. Och de har köpt 2 söta kattbebisar. De är så fina!!

Sen hade vi även invägning. jag har gått ner 5kg i sommar. Det är ganska bra ändå...

I morse när jag kollade fb hade jag fått ett gulligt meddelande från svenska kocken och jag känner mig skitlarvig som blir så glad över det. Vi känner ju knappt varandra och hälften av sakerna han säger skrämmer mig. Jag är inte van vid snälla killar och kan inte låta bli att undra om han menar det han säger eller om han bara säger vissa saker för att han tror att det är vad tjejer vill höra? ja... jag vet... jag är skadad...
Men skit samma... det är alltid trevligt att få fina meddelanden :)

Nu ska jag till angelica och fika!

Inga kommentarer: