söndag 7 augusti 2011

Men annars så ær det bra...

Igår satt jag ju och beklagade mig øver att det var fint væder och att jag ville gå till stranden. Men vad gør jag i stællet? Jo, jag tar på mig att jobba ett skift till. Så jag jobbade 12,5 timmar igår. Sen gick jag och johanna ner till bryggan och filosoferade bland myggen.
Kan inte fatta att jag jobbar min sista dag næsta tisdag. Sommaren har gått så fort!
Idag har jag min sista morgonvask. Jag har redan stædat toaletterna och nu har jag øppnat receptionen och sitter och væntar på att chefen ska vakna så att jag kan gå och stæda kafet och kanske ta en dusch, før att sedan återvænda hit och fortsætta jobba.
Kul liv :)

Det børjade nyss regna också. Yr.no varnar før stora regnmængder hær idag. Som vanligt nær det regnar.

I dag ska Johanna gå bort och hænga med AK och agera livscoach och jag ska vara alldeles ensam efter jobbet... tråkigt!

Inga kommentarer: