torsdag 15 september 2011

Känner mig sjukt gnällig

Just nu är inget bra...
Eller vissa saker är väll det, men jag känner mig så grinig och gnällig just nu.

Fick schemat för praktiken här om dagen, så nu vet jag hur mitt liv kommer se ut fram till början av december. Och det är ju inte lite att göra precis. Dessutom ligger ju jag lite efter också. Så egentligen har jag inte tid att sitta här och beklaga mig... borde plugga. Men jag känner mig ju aldrig inspirerad... (och hur kul är det att läsa sånt här gnäll?)
Just nu känns mitt liv lite som ett svart hål som bara suger åt sig mer och mer och jag håller på att tappa kontrollen.
Idag har jag i alla fall klarat av en och en halv grej. Det är en liten tröst... Ska fixa den andra halvan av den sista grejen också.

1 kommentar:

Petra sa...

Du är en do'er och nästa helg ska jag pumpa dig med motivation och glada tankar ;)

Kramis!