tisdag 6 september 2011

Trauma

I helgen när jag kom hem från krogen... klockan var väll framåt halv 3 snåret. Jag hade unnat mig en taxi och kände mig allmänt nöjd, för det blev ovanligt billigt. När jag kom fram till min dörr och precis skulle låsa upp dyker en konstig snubbe upp i korridoren. Han ropar på mig... och jag tänkte att nått kanske hade hänt... eller så.. så jag väntar och låser inte upp. När han kommer fram ställer han en väldigt konstig fråga av sexuell karaktär. Jag kan inte skriva den här för då skulle jag få sjukt mycket träffar på google från snuskhumrar, och det vill jag inte.
Hur som helst blev jag ganska chockad och tackade nej och bad honom argt att gå därifrån, vilket han gjorde.

Sen började jag tänka på att det är sjukt läskigt att såna snuskisar stryker runt i mitt hus mitt i natten.
Nu tycker jag att det är lite obehagligt här.
Varför händer såna här konstiga saker mig?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ring polisen!