söndag 2 oktober 2011

Doer?

Har tänkt lite på det där...
Och kom på att jag kanske var en do'er förut. Innan jag åkte till NZ (våren 2009) pluggade jag heltid och jobbade typ varje dag. Jag var inte ledig på 2 månader. Ändå klarade jag av skolan, något så när i alla fall. Jag hann också träffa mina vänner.
Nu känns det som om jag inte hinner nått alls.
Det får mig att fundera på om det kanske var NZ som förstörde mig.
Kan det vara så att kiwisarnas lite smått arbetsskygga "jag gör det i morrn" attityd har smittat mig? Kommer jag börja gömma mig i duschen i stället för att gå till jobbet?

Här tänkte jag lägga in en bild på Dan Carter för att avsluta med nått positivt om NZ, men jag orkade inte leta efter en bild. Du kan ju visualisera en egen bild.

1 kommentar:

Petra sa...

Heja heja!
Man får låta bli att göra saker så länge man inte får dåligt samvete av det tycker jag!