söndag 10 april 2011

Update om Lill babs historien

Jag vet att jag har sagt att jag inte ska prata mer om det... mest för att jag mår lite dåligt av hela historien, men igår pratade jag och Angelica (som säger sig ha blivit ärrad för livet av den här historien) om det här och hon kom ihåg vad det var Lillbabs hade sagt i samband med att hon och den här mystiska unga mannen skulle idka älskog.

Ta mig i generalen

Vem säger sånt? Vart är världen på väg? Vem är den här pojkvaskern? och varför vägrar S berätta vem det är? och den sista och största frågan: Varför gjorde han det?
Jag är rädd...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vem säger så? Det säger ju faktiskt en hel del om henne. Redan att en 65-67årig kvinna söker sig till en 20-åring säger ju mycket men detta är ju höjden av vulgaritet. Helt enkelt fnaskaktigt. Och varför han gjorde det? Förmodligen lite kult att ha legat med Lill-Babs. Och troligen berusade båda tvä.

Anonym sa...

kan det möjligen ha varit "sheriffen" hon sa och inte generalen?

dragogroda sa...

Fick man nå gång veta om den unge mannen lydde hennes uppmaning om generalen?