tisdag 21 juni 2011

Sitter i resepsjonen och blickar ut øver fjorden.
Allt skulle vara fint om det inte var før alla snåla kunder.
Seriously! De ær i Norge... hade de førvæntat sig att semestern skulle vara billig?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... det har inte hænt så mycket. Jobbet ær ok... men det ær mycket att læra sig och jag blir lætt førvirrad.

I helgen var vi och hælsade på hos Granita, Hallina och AK. Det var trevligt. Jag och Johanna gick dit (1 timme och 45 min genom skog och mark....mest på grusvæg, men det var lite mørkt). Detta gjorde vi dels før att Johanna kænde sig lite desperat och dels før att vi har startat våra nya liv och måste gå på tur ofta.
Jag har redan fått 2 fæstingar pga de dær turerna och ær lite rædd att jag ska få Borrelia eller TBE. Men det verkar ok ænnu så længe...

Nu måste jag børja stæda.
Vi ses i marschallens skugga!

1 kommentar:

Petra sa...

Hej nörsken!
Vem är AK? Akta dig för fästingar! Hur går det för Johanna? Hur bor ni? I tält?