torsdag 2 juni 2011

Vackra ord

av Jenny och Petra 2005
  • knycka
  • CHRISTERBAJS (av någon anledning skrivet med versaler)
  • diarrésprut
  • Liljeholmen
  • vaxpropp
  • Vickylukt
  • kaviar
  • konkelbär
  • messmör
  • musprutt
  • mellangrädde
  • mellangärde
  • vectavir
  • herpes
  • pula
  • triceps
  • trilla
  • protokoll
  • fis
  • fläskfia
  • ögonbajs
  • obskyr!
  • liktornar
  • hemorrojder
  • framstjärt
  • cerat
  • lasarett
Hittade en gammal lista på konstiga ord i en skrivbok. Var tvungen att censurera lite... det var en del snusk med, och som jag har sagt tidigare är jag inte så sugen på att snusk-googlare ska finna min blogg.
Jag tror att vi tyckte att de här orden var fula...eller lite roliga... jag kommer inte ihåg...

1 kommentar:

Petra sa...

ÄCKLIGA!!! Vi tyckte de var äckliga!!
Cerat står ju med, så det måste vara äckliga ord vi pratat om.