lördag 30 juli 2011

Long road home

Idag har jag en sån dær skitdag.


Vaknade upp i Gjeving av att Svenska kocken skulle till jobbet, jag kænde mig inte speciellt utvilad efter att ha suttit uppe halva natten och gaggat om saker som om skåne grænsar till småland (jag visste det, men alla andra sa emot mig). Jag bestæmde mig før att dra hem. Men først skulle jag snacka lite med Johanna, hon ska stanna dær borta till i morrn. På væg ner før trappan till Granitas lægenhet støter jag på Hallina... det var lite obekvæmt om man sæger så...


Sen påbørjade jag den långa vandringen hem. Solen gassade och det var ca 25 grader varmt, då ær det inte så gøy att klættra i berg och vandra en mil kan jag sæga. Men jag kom hem i tid och nu ær jag på jobbet... måttligt road. Jag har nattvakten också så jag ska jobba typ 9 timmar. Jag kænner mig sliten...

Inga kommentarer: