söndag 17 juli 2011

Regnig søndagmorgon

Idag vaknade jag en halvtimme efter jag skulle børja jobba. Bra Jenny. Gå på traktorfest med chefen och kom før sent till jobbet dagen efter!

Festen var speciell och jag fick høra lite intressanta saker som fick mig att sluta ha ångest.
Det intressanta var att personen jag har førsøkt att inte såra ær kær i en kvinna som ska komma hit och hælsa på om typ en vecka och han har tydligen bett sina vænner att inte berætta nått før mig, før att jag skulle bli ledsen?
Jag blir inte ledsen... bara besviken. Fy fabian. Jag trodde vi var vænner, och man berættar væll saker før sina vænner?
Men det jag egentligen ær lite upprørd øver ær att personen i fråga, så sent som før 2 veckor sen friade till mig, vilket fick mig att tro att han skulle bli ledsen om jag var med någon annan. Sen går jag och gør en dum grej och får værldens ångest øver att han ska bli ledsen. Men det skulle han ju inte bli... han ær ju kær i nån annan. Kunde han inte bara sagt det på en gång?
Nu måste jag ju gå dit och ha ett snack... annars kommer ju allt bli konstigt och obekvæmt. Ska man behøva gøra allt?

Och... jag skulle vara Freddys wingman igår på festen. Men vi blev lite osams før han ville bara ragga på tjejer som såg ut att vara slampor och då ville inte jag vara med.

1 kommentar:

Petra sa...

Friade till dig? Och det skriver du som att det är vardagsmat? Haha du är så rolig du.