onsdag 21 juli 2010

Alla vill ju ligga!

Ja, det är ju sant!
Men vad 1000an är det med folk som är i par och att försöka para ihop sina vänner? Har de tråkigt eller vill de bara ha nån att gå på parmiddag med? Vad har hänt på senaste... jag fattar nada!

I lördags, när jag lämnat reunionen och Annbritt och Johanna var på väg hem (båda har mer eller mindre pojkvän) började de fundera över vem av Annbritts killes vänner de kunde para ihop mig med...?

I kväll var jag på Carmen med Angelica och Johanna (Angelica har också pojkvän) och drack öl. Angelica började snabbt försöka sälja in sin killes kompis till mig...

Vad är detta?
Har jag en lapp i pannan där det står: Hjälp mig träffa en kille!!! Jag är desperat!!

Det känns inte så...?

Alltså... misstolka mig inte, jag och de flesta andra med mig vill väll ligga? Och det är nog inget fel på killarna de försöker pracka på mig... men ändå... det käns lite jobbigt.
Ja tror på ödet och chans och allt det där... om det är rätt är det rätt.... eller hur? Jag tror inte på det här konstgjorda mina kompisar försöker planera... tror bara det blir märkligt.

Är det såhär det kommer vara nu när typ alla har pojkvän?
Kommer jag vara det 5:e hjulet på alla middagar?
Kommer jag bli den hemska hund-tanten i Tanto nu?

Vaffan liksom? När blev det såhär? Vad hände?

1 kommentar:

Anonym sa...

På mina middagar är du alltid ett bra hjul.

Ps. du fattar inte vem jag är eller?