tisdag 27 juli 2010

Legend... wait for it! ...dary

Många av mina vänner och tillika bloggläsare känner till att jag är ett stort fan av tv-serien "How I met your mother" och har sett i stort sett alla avsnitt. Jag tror att de flesta som har sett den serien har insett rollkaraktären Barney Stinsons förträfflighet. Han är fantastisk!

Ni kanske har sett avsnittet med "the playbook", det handlar om att Barney har en bok med alla sina raggningsknep. Och han har många, märkliga och innovativa knep.


Jag har börjat jobba på en egen playbook... inte för att jag använder mig av raggningsknep, i stället stöter jag på folk utan att veta om det själv (riktigt kompilcerat.. jag vet).

Hittills har jag:
- Bil tricket
- Deklarations tricket
- Bert den siste oskulds tricket
- Blinknings tricket
och några fler...

Har du nått bra knep? Skriv en kommentar! Det bästa knepet vinner en kram.

I'm out in the world being awesome, 24/7, 3 6 5!

1 kommentar:

Pikku sa...

Stirrtricket. Och nicka-o-le-o-låtsas-vara-intresserad-av-vad-han-säger-tricket.

Funkar alltid!