onsdag 26 januari 2011

Just nu känner jag mig ganska usel...
  • Jag missköter skolan (jag skulle aldrig nyårs-lovat att sköta skolan bättre... jag måste ju bryta såna löften..)
  • Jag har inga pengar (varken lönen eller CSN har kommit... bittert)
  • Jag har ingen mat
  • Jag kan inte skriva klart mitt CV (kan verkligen inte formulera det personliga brevet)
  • Jag har inget jobb (och kan inte söka nått pga. ovanstående punkt)
  • Fram till för ca en kvart sen trodde jag att jag hade blivit dumpad på ett jäkligt omoget sätt. Det visade sig nu att det kanske inte var så... men jag vet inte om det är bra eller dåligt.
Förlåt att jag låter så bitter och jag förstår att detta inte är så kul att läsa... men jag är ganska tråkig och bitter...

1 kommentar:

Petra sa...

Hejsan!
Imorgon kommer du få dokument av mig på din mailadress som heter: deejasomejenny. Hoppas de kan vara till glädje!