torsdag 6 januari 2011

Kom hem från Norge vid midnatt

Jag har typ legat i koma sedan dess, fy fabian vilken hemresa!
Norge var hur som helst helt ok.
Skönt att komma bort lite. Dock blev det hela i slutändan ganska dyrt.
Vi gjorde inte så jätte mycket. Första kvällen blev vi bjudna på middag på hotellet. Granita hade lagat jättegod mat.
Andra dagen åkte vi till byn (40min bort) för att handla. Det jobbiga var att man var tvungen att vänta i 5 timmar i den lilla byn på att bussen tillbaka skulle gå. Det var lite drygt, men typsikt landsbygd... på kvällen bastade jag och Johanna. Tredje dagen åkte vi kälke. Det var jättekul, men man blev sjukt kall efter ett tag. På kvällen bastade vi igen och jag, Johanna och Granita åt tacos.
Igår åkte jag och Johanna hem, resan tog 11 timmar. Fy fabian!

Nu ska jag ut i snöstormen och handla lite mat!

Inga kommentarer: