söndag 23 januari 2011

Promenix + dröm

Ska strax möta lilla Johanna vid tunnelbanan. Hon kommer hit för att ta en liten promenad med mig i solen (jag vill skriva vårsolen, men det känns lite förhastat).

I natt drömde jag en märklig mardröm.
Jag var på semester med folk från the Rock i någon storstad byggd på sanddynor (konstigt). Min syster var också där. Vi var där för att se någon sorts karneval. Plötsligt dör H innan karnevalen börjat. Då tycker alla (mest Johanna och R av någon anledning), utom jag att det är en bra idé att gräva ner honom i sanden bredvid ett hus... på det sättet skulle han enligt dem kunna njuta av karnevalen. Jag tycket att det var en dum idé... han skulle ju börja ruttna där. Så jag blev osams med alla och precis innan jag vaknade började Angelica skälla ut mig för att hon tycket att jag missunnade H att se karnevalen. Sen sa hon att hon skulle vara med i Date my mom... haha
Konstigt, undra vad det betyder....?

Inga kommentarer: