lördag 1 januari 2011

Lista över året som gått som jag snott från Petra

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Många saker.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror att jag lovade att vara mer onyttig... det kan man säga att jag höll.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ingen av mina närmaste, men Ria blev mamma för några veckor sedan.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja
5. Vilka länder besökte du? Nya Zeeland och Finland.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? En riktig semester!
7. Vad var din största framgång 2010? Jag började skolan igen, och det gich helt ok.
8. Bästa köpet? Min bil (Silvia).
9. Vad spenderade du mest pengar på? Onödigheter
10. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Svårt... Little black box, Dum av dig, Gubben i lådan, alla Robyns låtar
11. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både ock. Hösten har varit lite deppig och hård... men annars har jag nog varit ganska glad.
12. Vad önskar du att du gjort mer? Att jag hade sparat mer pengar, satsat mer på skolan och kanske rent av börjat träna.
13. Vad önskar du att du gjort mindre? Deppat
14. Hur tillbringade du julen? Hos föräldrarna
15. Favoritprogram på TV? Jag gillar "Ung och bortskämd", "Våra vänners liv" och "Så mycket bättre".
16. Största musikaliska upptäckten:
17. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Brödkavel.
18. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag firade tillsammans med fina vänner!
19. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja en semester i solen hade suttit fint. Och lite mer pengar.
20. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Slitet
21. Vad fick dig att må bra? Min nya lägenhet, friheten när man reser, min familj och mina vänner.

Inga kommentarer: