söndag 20 februari 2011

Inspiration = 0

Men jag antar att ni sitter som på nålar och vill höra allt om gårdagen. Inte..?
Näe men det skiter jag i och skriver om det ändå.

Igår tog jag paus från skolarbetet och tog tuben till Gubbis. Där väntade Mama och Anders på mig och vi åkte till Älvsjö för att gå på handarbetsmässan (eller vad den kallades). Kul att anders var med och kollade på garn och knypplingsgrejer :) Det var även antikmässan igår så vi kikade runt lite där med. Men där var det ganska svårt att se nått, för det var så sjuk mycket folk och barnvagnar och rullstolar överallt.
Efter detta drog vi hem till Mama en stund och sen åkte jag och mötte upp angelica för gemensam färd ut mot Brandbergen och Rias födelsedagsfest.
De bodde i värsta fina lägenheten och deras bäbis är himlans söt. Det var knytis och vi gjorde pizza och det bjöds på jättegod morotssoppa. Sen tog jag och angelica över byggandet av födelsedagstårtan och den blev himla fin.
Runt 12 hade alla andra gått hem och Johan kom och plockade upp mig och angelica i bilen.
Härligt!
Baka, baka liten kaka
Nu - plugg!!

Inga kommentarer: