söndag 27 februari 2011

Ok... känner att det är dags att skriva nått här idag + att Petra har sagt åt mig att skriva. Och man måste göra som Petra säger.

Jag har inte speciellt mycket att skriva...
I torsdags drog jag ihop några vänner för några öl på Teodoras. Mycket trevligt...
Innan det hade jag seminarium där folk i klassen berättade om vad de hade gjort under sina fältstudier.
Jag kände mig lite avundsjuk... en ade varit på Hawaii och jobbat med hemlösa, en hade varit på BB i Ghana och en hade varit på ett barnhem i Tanzania. Jag vill också åka bort, någonstans där det är varmt!!

I fredags ringde de från Stockholmsgeriatriken och erbjöd mig jobbet som jag var på intervju för i måndags.
Sen, ca en timme senare ringde en tant från centralröntgen på KS och ville att jag skulle komma på intervju.
Shit alltså, vad jag är poppis nu!
Det går bra nu för nurse Poo hands

Inga kommentarer: