fredag 17 december 2010

Nu sitter jag här hemma i grottan och laddar inför en sjukhelsikes plugghelg.
Detta gör jag med en kopp kaffe och en skiva pepparkaksdeg. Mmm...

Jag känner mig lite bitter... hart gjort det i ca en vecka. Kanske någon sorts pms/klimakterierelaterade humorsvängningar. Det är hur som helst skönt med helg.
Jag har sovit sjukt dåligt senaste nätterna. Mina idiotiska grannar på övervåningen håller på och skrapar med möblerna och bankar och klampar hela nätterna. Detta är ingen nyhet, men nu har dessutom grannen bredvid börjat spela någon sorts hög dunka-dunka musik från ca 6 på morgonen. Så man får aldrig sova....
Ja, jag vet att jag blir mer och mer som gnällkärringen som bor under Pimpim... men jag ska försöka bättra mig. Vägrar bli någon sorts ensam och galen tant.

Nu har jag i alla fall haft seminariet och det gick bra. Nu väntar endast tentan på onsdag innan det är jullov!!

Och på måndag går jag första passet på mitt nya jobb! Se upp tanter och gubbar på Östermalm!

1 kommentar:

Petra sa...

Sluta gnäll och gör egna ljud istället! :) hihi