torsdag 30 december 2010

Working girl

Sitter på expeditionen på jobbet och dricker julmust.
Alla sover och jag har tråkigt.

Kan medela att jag inte gick på museum igår, och lika bra var väll det. kom på att det är jullov och då kryllar det ju av diverse barn överallt (fy!). jag orkade inte ta mig upp ur sängen förrän ca 12. Sen träffade jag min syster och vi åkte till Farsta och fikade och köpte skosnören och en deo.

Sover hos Mama nu igen (i den hemska soffan) och jag lämnade min dator hemma. Jag har redan fått lite abstinens och varit tvungen att använda några av deras skitdatorer (om man tycker min är seg bör man inte ge sig i kast med någon av mammas och anders). Men det är inte så himla farligt... har ju kunnat kolla fejjan (inte för att det händer nått där) på jobbet.

Inga kommentarer: