söndag 5 december 2010

Uppdatering av mitt liv

Japp... då har man klarat av två tentor på två dagar. Tveksam på om jag klarade den andra... men jag är ganska nöjd med att jag faktiskt tog mig upp 7 igår morse och tog mig till skolan i snöyran.
Efter tentan åkte jag till Odenplan och hängde på låset till garnaffären där när de öppnade vid 10. Kom på den geniala och ekonomiska idén att jag ska sticka ett par strumpor till tant Ulla i julklapp.

Sen åkte jag med föräldrarna till Willys för att handla och efter att jag beklagat mig en del över min ekonomiska situation bestämde sig mammas man för att han skulle betala för min mat... synd att jag inte hade plockat på mig dyrare och mer grejer haha. Handlade bara för 500:- och tog allt det billigaste...

Jag har nu även bokat biljett till Norge nu... jag gjorde en chockvändning och köpte en flygbiljett även om det kostade dyra 500:-. Men jag tänkte att jag hade sparat 500 på maten så det borde gå jämt ut och det kändes nästan värt det... det går så himla mycket snabbare och mindre risk för förseningar (hoppas jag).

Idag ska jag inte gör nått...
jo, försöka mig på att skriva en larvig inlämningsuppgift och kanske städa lite (och kanske sticka klart den första sockan).

Inga kommentarer: