onsdag 29 september 2010

Det går inte så bra nu...

Kollade precis kontot....
aaa... och det var ju inte direkt goda nyheter om man säger så...

Det var ju inte hemskt heller precis, men jag blev lite deppig.
Det är i slutet av månaden, hyran är ju inte ens betalad och jag har inte storhandlat ännu.... men jag kan ju räkna, enkel matematik liksom. Det kommer inte finnas mycket kvar efter den här helgen (hyran betalas i morgon och ska storhandla på lördag). Och som alla vet är det reunion + Johannas födelsedag helgen efter denna.... så det blir svårt att snåla. Tur att jag har en förvånansvärt stor buffert.

Needless to say: Svångremmen dras åt efter Reunion!
Mitt nya smalare, tråkigare och hungrigare liv börjar 11/10-10.

Tvivlar dock på att jag kommer sjunka såhär lågt igen!

Inga kommentarer: