torsdag 2 september 2010

Pest eller kolera?

Är det bara jag som tycker att media är sjukt avigt inställda till de rödgröna?
Allt man läser är att de inte har nån chans och att ingen gillar Mona Sahlin.
Personligen tror jag inte på opinionsmätningar. Vem vet lika de frågar...?
Varför hackar folk så mycket på Mona? Jag kan inte direkt säga att jag är ett fan av henne, men Reinfeldt är ju inte direkt bättre... För att inte tala om Göran Hägglund (som utstrålar ondska) och Jan Björklund... kräks!

Jag gjorde ett test på SVDs hemsida som visade att jag är vänsterpartist... det trodde jag inte...

Jag hade tänkt rösta idag, men jag glömde. Jag har bestämt mig för länge sen, det finns liksom bara ett alternativ för mig.
Jag fikade med min mamma i veckan. Både hon och min syrra är förstagångsväljare.... jag trodde att de skulle vara välunderrättade och ha koll. Men det verkar som att mamma funderar på att rösta blankt, eller ännu värre... på folkpartiet.

Ondska

Inga kommentarer: