fredag 17 september 2010

Tråkig lista

1. Hur gammal är du om fem år? 28
2. Vem var den sista du träffade? Lotta i skolan
3. Hur lång är du? 178
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Somnade framför The patriot igår kväll
5. Vem ringde du senast? Johanna
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Vilken vid ungefär ska vi träffas i kväll?" till Johanna. (Ja vid... jag kan inte skriva sms)
7. Vad är dagens planer? Jag ska ta en stänkare med Johanna.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på... men sms kanske, så slipper man prata.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Mamma är gift. Pappa är skild...eller ja mamma är ju också skild fast inte från sin man.
10. När såg du senast din mamma? Typ 2 veckor sen
11. Vilken ögonfärg har du? Brun
13. Har du någon gång hittat en katt? Japp... sen flyttade den in hos oss
14. Vilken är din favoritplats? hmm... min lägenhet är ganska najs... annars kanske på mormors ställe på landet, fast bara om man är där några dagar.
15. Vilken plats föredrar du minst?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet inte. Men jag hoppas att jag är sjuksköterska, bor i en shysst lägenhet och har rest mycket.
17. Vad skrämmer dig? Kärlekstunneln på Grönan, SD, Göran Hägglund och massor av annat.
18. Vem fick dig att skratta senast? Jag själv
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Egentligen inte
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Det beror på flera olika faktorer tex. värme och promillehalt.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i? Två
24. Har du någon gång spytt? Japp.. men jag är "spy-fri sen 2008!"
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Snygga skor, stickade sockor och efter NZ har jag börjat uppskatta barfota
26. Är du social? Näe
27. Vilken är din favoritglass? GB Sandwich, men jag är inget stort glass-fan
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Inte berätta för nån
29. Tycker du om kinamat? Inte mycket
30. Tycker du om kaffe? o ja!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe och vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Är magen en sida?
33. Kan du spela poker? Ja... men i somras förlorade jag mot en dement tant på jobbet.
34. Tycker du om att mysa? Jo?
35. Är du en beroendemänniska? Nja...inte direkt
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ingen som är född samma år som mig, men jag har hört att Jesus föddes på samma datum.
37. Vill du ha barn? Inte nu
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och finska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej men ska antagligen praktisera på ambulansen i vår
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder!
42. Äger du dyra smycken? Något
43. När känner du dig lycklig? Ofta
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En dammsugare
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag tycker jag själv är himla rolig... men jag har många kul vänner
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på knäet
47. Vad har du för ringsignal? Land down under.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja i en kartong på vinden hos mamma
49. Flirtar du mycket? Enligt mig själv, aldrig. Enligt andra... ibland
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På en toalett på en maskerad i Nya Zeeland
51. Kan du byta olja på bilen? Nej. Jag har inte ens körkort.
52. Har du fått fortkörningsböter? Jag har som sagt inte körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? En halv gul sol, den är skitbra!
54. Läser du dagstidningen? Räknas Metro?
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, jag är väll inte gjord av pengar!
56. Dansar du i bilen? Det har väll hänt att jag har sitt-dansat lite någon gång
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Länsrätten
59. När var du i kyrkan senast? hmm.... nån gång i våras när jag turistade

1 kommentar:

Pikku sa...

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En dammsugare

Jaså, you're in to that sort of thing!