torsdag 30 september 2010

Helg!

Glömde att säga!!! Nu är det heeelg! (för mig i alla fall)
Ok... jag ska plugga en del idag och i morrn... men behöver inte tvinga iväg mig själv till skolan.
Nästa vecka börjar nya praktiken (dagkirurg avdelning). Ska bli spännande!
Jag ser speciellt fram emot att bara jobba mellan 7-16 mån-fre (fast vi behöver bara vara där 4 dagar i veckan).

Jag måste verkligen krya på mig under denna helg, det är så mycket kul som ska hända den närmsta tiden.
Här kommer en lista... för jag vet att alla är intresserade!

  • I morrn eftermiddag ska "händiga Jenny" hem till Johanna och skruva ihop hennes möbler i nya lägenheten i Nockeby (alla som känner mig vet att jag älskar att göra sånt... känner mig liksom viktig när jag lyckas bygga ihop saker).
  • På lördag ska jag hem till Johanna igen och fira Mahatma Ghandis födelsedag med henne och Karro (det är en mycket speciell och viktig tradition). Det är även Angelicas födelsedag... men vi firar henne vid senare tillfälle.
  • På måndag börjar praktiken!! Jag är peppad! Senare på eftermiddagen är det det senare tillfället då vi ska fira Angelica (det bjuds tydligen tårta i Grimsta).
  • På torsdag ska jag äta middag med Mama på restaurang... värsta mysigt!
  • På fredag Börjar reunion...
  • På lördag startar jag dagen med en härlig omtenta kl 9 för att fortsätta med reunion som kulminerar i Johannas födelsedagsfest på kvällen.
  • Söndag = Johannas födelsedag = tårtkalas (andra gången på en vecka!!).

1 kommentar:

Petra sa...

Inget Uppis på lördag?