måndag 20 september 2010

Tillbaka till viktiga saker

Sitter och funderar på vart man kan få tag på en snygg hemma-man.

Ja... jag har kommit fram till att jag nog behöver en sån ändå.
Under min "lilla" tripp på 3 timmar tur-retur till Gubbis igår hade jag tid att tänka.
  1. Hemma-mannen kanske har körkort och bil... då skulle jag slippa åka tunnelbana genom hela stan.
  2. Om han inte har körkort kan han städa och diska när jag sitter på tuben.
  3. Han kunde bära hem mat jag handlat på Willys i Häggvik.
  4. Han kunde tvinga mig att plugga till mina tentor och gå till skolan när jag inte orkar.
  5. Han kunde köpa en Zumba DVD (med tillhörande DVD-spelare) till mig.
  6. Han kan bära mig hem om jag är trött eller full.
  7. Och som bonus kunde jag få ligga lite då och då.
aaa... man kan ju alltid drömma, eller hur?

1 kommentar:

Hemlig beundrare sa...

Åh I loooove you!
Du är så härlig :)