fredag 24 september 2010

Just an other day..

Petra: Det är Hoffman som är vuxen... han borde ha sagt hej. Jag blev ju så rädd att jag inte kunde.

Det om det...

Igår träffade jag Johanna och Karro på ett par öl. Sen kom Johanna hem till mig och skulle sova på min luftmadrass. Men tji fick hon. För mitt i natten pös all luft ur..

I morse hade jag psykiatri-tenta och reflektionsseminarium. Det gick bra... tror jag.

Efter skolan åt jag och Johanna lunch i Kistan och nu sitter vi hemma hos mig och kollar i H&M katalogen. Johanna är helt säker på att killen som är underklädesmodell har en strumpa i kalsipperna... detta efter att hon ryckt katalogen ur händerna på mig och granskat bilden extra noga.

Snart ska jag handla lite mat!

1 kommentar:

Petra sa...

Åh ni är för söta. Det är bra att du skriver, för då känns det lite som att jag är där.